Saturday, October 30, 2010

First Battle

Date    :31 October 2010
Venue :My Room
Mood   : Hungry

Semalam, 30 october 2010, semua bdk-bdk second year AIKOL ade exam FAMILY LAW.....preparation untuk exam mmg sangat-sangat 'berkesan'......bkn pe,dah seminggu ktorang semua study Undang-Undang Keluarga nie...hahaha....
ada yang g library dr pagi sampai mlm la...even org halau balik pon, still nk study gak...yang aku tahu, yang tue bkn aku...hahhaha...aku malas kot nak study....betol...x tipu...bila nak FINAL jer, mesti makin kuat nafsu tido aku...hahaha...semua org pelik...ntah r...
Semalam, bila exam kat AIKOL,semua takut nak pakai jeans...bkn pe...takut kena saman...tapi aku pakai jer...hahaha...naseb baek x kena saman semalam...ade gak ak tgk kengkawan aku kena saman....tue la,laen kali nak pakai jeans,pakai la yang colour hitam....x la nmpk jeans sangat...hehehe...aku yang x kena nie bukan pe...nasib jer...hehehe
bila tengok soklan exam semalam,entah r...nak ckp boleh buat tue,memang boleh buat...Alhamdulillah la...tapi x tahu r betol ke x...mcm-mcm aku letak...case-case semua berterabur...mana x nyer...semua kes involved non-muslim...mmg susah nak ingat...PUNITHAMBIGAI PONIAH la...LIM KUEN KUEN la...arrrghh....tapi x pe r...dah abeh first core course exam...ada lagi tiga menunggu...hehehehe...sama-sama kita doakan yer...semoga dapat result cemerlang...

No comments:

Post a Comment