Saturday, January 22, 2011

Penantian itu satu penyeksaan

Apekah yang berlaku sampai aku nak sangat buat entry mcm nie????
hmmmm..ntah la...maybe sebab emosi aku x terkawal kot...hahaha
kalau nak diikutkan,memang betul yang penantian itu satu penyeksaan...
atas dasar apa aku cakap yang statement nie betul...ok,firstly,bayangkan yang kita tengah tunggu someone sbb nak bt something...for instance, assignment...kalau dah janji kul 8,kul 8 la datang...xpyah la nak datang lewat...sebab bila perkara macam nie berlaku,habis semuanya...masa dah terbuang...lagi satu "jiwa" pun kacau jugak...mesti ada orang yang akan marah,geram kan???hmmm...ntah la...
yang kedua,maybe sebab lately aku dah tawar hati nak tunggu something yang x pasti...bayangkan bila kita dah lupa benda tue almost 4 to 5 years and suddenly, perkara tue muncul balik...nak ingat ke x???ntah la...memang sakit sangat hati nie bila benda mcm nie berlaku...dah la busy ngan benda laen lagi...so,kalo nmpak aku tetiba je "moody" korang paham-paham je lah ek...

p/s: aku x refer kat sesape,kalo terasa ambek je lah...E,ko jgn nk ngade,ak x marah ko pun...hahaha

No comments:

Post a Comment