Friday, January 21, 2011

WELCOME TO AIKOL

Assalamualaikum dan salam sejahtera...kira-kira,udah lama aku ngak update blog aku nie.....hehehehehe
Actually bukan apa,kebelakangan nie aku sangat sibuk...sibuk ngan test la..meeting lagi...assignment...tapi nak bt macam mana kan???dah memang life as a student...nak x nak,kena gak hadapi semua tue...
hahahahhaa...nak cakap apa ntah untuk entry kali nie...macam banyak ja...hehehe...ok2..pape pun,ak juz nak inform yang kat AIKOL skrg tengah berlangsungnya STUDENT EXCHANGE PROGRAMME 2011...



buat semua aikolians,sila take note k...bukan apa,sometime tue bt endah x endah ja(ckp kat diri aku jgk)....hahahaha... tapi seriously,mmg penat...bayangkan,meeting dah start a month before the programme begin..asalnya x nak join...nak jgk rasa hidup kat aikol dengan credit hours 16.5...kalo tengok jadual aku,mmg heaven gila..tapi....hahahahha... xkesah la...as long as aku pandai manage time untuk study...bila dah bz mcm nie,mmg hormon x terkawal... 
"marah,geram,sedih,hepy,tension"

semuanya "berkampung" dalam diri aku...nak x nak,kena gak overcome benda nie...kalo x boleh jd gila dibuatnya..hahahaha....dah la...x larat nak taip panjang-panjang... untuk makluman korang semua,kali ini AIKOL terima lagi 10 orang students dari Fakultas Hukum, Universitas Islam Indonesia(UII) Yogyakarta...

kepada Anggit, Adam, Arad, Agus, Ogi, Lena, Dhita, Nelly, Eci sama Wulan,aku ucapkan selamat datang ke Malaysia dan juga ke IIUM...moga perkenalan kita selama sebulan ini berkekalan hingga ke akhir hayat...

p/s: kalo aku x angkat phone or x balas sms korang,paham-paham je la ek...=)

No comments:

Post a Comment