Thursday, March 3, 2011

Cadbury & McFlurry

"WOW..sedapnya...rasa macam budak-budak pulak sebab 
suka sangat-sangat makan aiskrim ngan coklat cadbury"

hahaha...bukan pape pun...just nak kongsi cerita jer..lately,memang banyak problem yang berlaku...and of coz,problem-problem macam nie la yang membuatkan aku kadang-kadang tue rasa tension and macam nak bunuh orang pun ada...hahahaha...tapi satu malam tue,memang aku tension sangat-sangat sampai tak makan + tak minum selama sehari...semua sebab "engkau".... 

pergilah main jauh-jauh dari hidup aku...aku tak nak jumpa "engkau" lagi...sebab "engkau" adalah seseorang yang selalu 'spoil'kan mood aku...

btw,aku kenal ke sapa "engkau"???? ntah la..biar la..buat ape nak cerita banyak-banyak pasal hal "engkau"...baek aku makan lagi sodap...

apabila tension & stress menguasai diri,aku memang memerlukan sesuatu "ubat" bagi menghilangkan segala "virus-virus" yang ada dalam diri aku tue sebab "engkau"...tapi bukan sebab "engkau" jer...banyak g masalah yang berlaku...prereg,masalah ngan kengkawan,assignment...tapi "engkau" adalah  
 
penyumbang terbesar kepada punca stress aku

65% tahu??? pape je lah...malas nak cakap pasal "engkau" kat cini...So,apa lagi...memang chocolate cadbury & mcflurry la aku bantai...memang boleh hilang stress..seriously...aku x tipu...hahahahaa...now i'm HAPPY...

hahaha..see???now i'm happy...


 teman aku dikala stress menyerang...

 kenapa black forest???sebab sedap la..

terliur aku tengok...


p/s: thank u sebab bawak g mcD...lepas nie boleh pegi lagi...hahaha

No comments:

Post a Comment