Wednesday, March 2, 2011

Merapu bersama Encik Suka Merapu

Aku suka SMS orang..tapi nak tunggu orang balas SMS tue rasa macam nak baling je handphone aku ni...hahaha

Tiap-tiap hari,tiap-tiap malam aku pikir,apelah yang aku nak buat ek...ha!!!!kacaw orang..sangat BEST!!!

Ini hobi aku yang paling seronok dilakukan...kepada sesapa yang stress,putus cinta,tension sebab air xde(motif gila), sila jadikan hobi ini sebagai salah satu perkara yang WAJIB dilakukan...bkn ape,maggi yang xsedap pun jadi sodap kalo makan time-time macam nie..hahaha
 
Please...I need a holiday...nak hilangkan tension sekejap...tapi dok kat uia nie dah macam dok kat overseas plak...kat mahallah aku pun macam dah jadi 4 musim plak...macam-macam orang ada...tue x masuk dgn perangai diorang lagi...ada yang OK,ada yang K.O tapi disebabkan 'spesies-spesies' yang x OK nie la yang membuatkan aku K.O...hahahahahahahahaha:)

Hahahahaha...inilah perkara yang aku selalu buat tengah-tengah malam...mari melayan perasaan..tapi itu dua bulan yang lepas la..sekarang x dak masa la nak dengar lagu-lagu nie...kadang-kadang,kecian tengok handphone aku tue...hahaha...dah macam anak tiri plak aku buat lepas dapat hardisk baru..hahaha

Mawi...selalu kemas bilik...Paan jugak...Acap pun sama gak...hahaha...Sangat bersyukur dapat se'roomate' dengan hampa semua...sedaq x sedaq,dah 2 tahun kita bergelak ketawa, sedih x kira masa, tension sumpah seranah kat teratak E1.8 nie..hahahaha....by the way, Mawi,Paan,Acap..jangan lupa WORD OF THE SEMESTER yang di'omission'kan oleh salah sorang roomate kita nie..hahaha

STRESS!!!TENSION!!!!
-no comment-

Lately,susah sungguh aku nak tidoq...mesti terjaga tengah-tengah malam..geram tol...hahaha
tapi xpe,saya dah janji xnak buat macam tue lagi..
 
 Inilah AKIBATnya bila tidoq xcukup,hormon xterkawal..dah jadi macam zombie kampung pisang dah aku tengok...

I'm TIRED of waiting..I'm TIRED of working...I'm TIRED of studying...I'm TIRED of benda-benda nonsense yang selalu buat aku sakit hati,tension,geram...tapi satu je yang aku x TIRED...cuba teka apa??? hahahahaa
mesti la makan...hahaha..tue kan hobi aku...hehehe

Sometimes, satu-satu perkara kecik pun akan buat aku rasa risau giler...apatah lagi perkara yang besaq kan...hahaha
cepat-cepat la pergi main jauh dari hidup aku,hidup kawan-kawan aku, hidup orang-orang yang aku sayang..hahaha

Let's party...haahhaha...sebenarnya,saya xsuka makan sorang-sorang...mesti kena ada teman...i'm prefer to starve my stomach rather than eat alone in CAFE...rasa macam xbest plak xde teman..hahaha

sekarang nie macam-macam aku rasa..hormon xterkawal..senang je nak marah orang...
awak,kalau awak terasa sorry ek...hahahahaa

saya cuma harap satu je...hopefully apa-apa yang berlaku ke atas kamu,dapat diselesaikan dengan baik ok...i know u got a lot of assignments that needed to be submitted immediately..but please bear with it...u can do it!!!! Gambate!!!Chaiyok-chaiyok!!!...kepada yang lagi sorang tue,mengalah je lah...xbaek buat macam tue...someone kena mengalah...ingat WHEN LIFE GIVES YOU A HUNDRED REASON TO CRY, SHOW LIFE THAT YOU HAVE A THOUSAND REASONS TO SMILE...hehehehe


No comments:

Post a Comment